Hank Kolb

Submitted by: Submitted by

Views: 395

Words: 495

Pages: 2

Category: Business and Industry

Date Submitted: 10/08/2010 10:01 PM

Report This Essay

How to prepare a budget reports.

1. Create a revenue budget for known and estimated revenue.

2. List the expenses by item. Rent, payroll, utilities, and travel may all be necessary expenditures for the company. Can break down the budget by departments, such as manufacturing, administration, and sales. Each of the departments would have categories unique to that department.

3. Allocate the budget numbers for each line item in your budget, based on accurate and reasonable assumptions.

From the manufacturing manager.

ia telah mendengar tentang masalah: pada kenyataannya, Simmons telah membuat lawak tentang hal itu, berbual tentang bagaimana dia telah mengalahkan kuota pengeluaran kepada mandor lain dan pengawal bergeser. pengurus perkilangan pikir Simmons adalah salah satu daripada "mandor terbaik yang kita miliki .. dia selalu mendapat pengeluaran keluar," adalah kertas promation nya sebenarnya di meja pengurus perkilangan ketika Kolb dijatuhkan oleh Simmons sedang sangat dipertimbangkan untuk promosi bergeser supervisor. pengurus pengeluaran, di bawah tekanan dari Morganthal untuk perbaikan kos dan masa penghantaran dikurangkan, sympathetized dengan Kolb tapi mengatakan bahawa kawasan semula akan dibuang dengan alat pengukur tekanan mereka apa yang telah dilakukan oleh Wayne tangan. "Tapi saya akan bercakap dengan Wayne tentang insiden itu," katanya.

From marketing

Pengenalan Greasex telah bergegas ke pasar untuk mengalahkan pesaing, dan kempen iklan besar promosi di bawah cara untuk meningkatkan kesedaran pelanggan. sebuah banjir ketenteraman awam adalah swamping orde memuat jabatan dan meletakkan Greasex tinggi pada senarai back-order. pengeluaran perlu menukar barang-barang keluar, bahkan menjadi spec off kecil itu dibiarkan kerana "akan lebih baik untuk memilikinya di rak daripada tidak ada sama sekali yang peduli jika label adalah hal bengkok atau sedikit keluar dengan. terlalu banyak tekanan yang kita perlukan sekarang pangsa pasar di...